BLOGMAS #8 Nowe meble do jadalni

 



BLOGMAS 2021


Hej, hej.. Nie sądziłam, że dzisiaj dodam o tym post, będzie on krótki, ale pytaliście więc odpowiadam, tak mam nowe meble w jadalni! Tak bardzo na nie czekałam, ale nic mi się nie podobało i nie mogłam się zdecydować, jeśli chodzi o cenę, bo o to była masa pyta, stół kosztował około 700zł, a każde krzesło 150zł czyli wszystko kosztowało mnie około 1600zł, czy jest to dużo? Myślę, że tak, ale jest to coś na lata nie na jeden dzień, porównując mój stary komplet myślę, że nie ma co porównywać, ale dodam Wam zdjęcie pierw nowego stołu, a później starego. 

Jeśli chodzi o mnie jestem mega zadowolona, listopad był inwestycją w jadalnie, kupiliśmy nowa zastawę stołową, szklanki, jeszcze czekam na piękne miseczki, ale największą robotę właśnie robi tutaj stół jak i krzesła. 




Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram