BLOGMAS #6 Mikołajki

 



BLOGMAS 2021


Mamy mikołajki, dzisiaj już 6 grudnia, jestem pozytywnie zaskoczona jak leci ten czas, mamy mikołajki, pierwszy grudniowy dzień, w którym obdarowujemy się prezentami, znajdujemy je pod poduszką czy w bucie, jest to dzień dla dzieci jak i dorosłych, ja w tym roku spędzam mikołajki sama, ale bywa i tak. 

Skąd właściwie wzięły się mikołajki? 

Pewnie nie każdy się nad tym zastanawia, ale ja trochę poczytałam i się przygotowałam. Z tego co wyczytałam uznawano, że Święty Mikołaj zmarł właśnie w Mikołajki, stąd dzieci obdarowywane są prezentami. 

Nie jest to radosna historia, ale z tego co wyczytałam prawdziwa. 

Wiele osób dzisiejszego dnia ubiera choinkę, wielu z nas zaczyna już porządki świąteczne, jest to zrozumiałe, niby do świąt jeszcze trochę, ale minie na prawdę szybko, święta już za moment. 

A tutaj mój mały Mikołajek, z którym spędzam dzisiejszy dzień, do jutra. 



Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram