BLOGMAS #17 Zmiany na choince

 



BLOGMAS #2021


Hejka, dzisiaj niestety blogmas spóźniony, ale najważniejsze że jest, bywa i tak, dzisiaj pochwalę się Wam moją choinką, którą ubrałam jeszcze raz, zdecydowanie mi czegoś na niej brakowało, więc rozebrałam ją  i na nowo ubrałam, są to ręczne robótki i szczerze mówiąc jestem z nich mega zadowolona, wprowadziły biel na moją choinkę i jest to niezły dodatek, mam nadzieję, że ta choinka wygląda zupełnie inaczej, dodałam też dywanik, który kupiłam w pepco i wydaje mi się, że też robi robotę, wypełnił trochę te pustkę, myślę, że w przyszłym roku zdecyduję się na nową choinkę, ta jednak nie spełnia moich oczekiwań, ale może za rok będę miała większe mieszkanie to tą też gdzieś postawie, zobaczymy co przyniesie przyszłość, ale mimo wszystko, jeśli chodzi o ubiór to jestem mega zadowolona, za rok wraz z nową choinką, myślę, że pojawią się też nowe ozdoby, chciałabym w przyszłym roku na pewno białe bombki, ale to zobaczycie za rok, jak nie tutaj to na pewno na instagramie, dzisiejszy dzień zleciał mega szybko, wrócił Michał i myślę, że zaraz odpalimy sobie jakiś film i tak spędzimy resztę wieczoru, a jutro, albo w niedziele PIERNICZKI.

Życzę Wam miłego wieczoru i widzimy się już jutro, dobranoc kochani.



Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram