BLOGMAS #14 Muszkieterki

 



BLOGMAS #2021


Hej, ostatnio dodawałam zdjęcie na instagrama i pytaliście o moje muszkieterki, kupiłam je dokładnie w tamtym tygodniu, pewnie ubiorę je tylko na święta, ale są to buty, które będą super pasować do sukienki, nie miałam takich chyba nigdy, nigdy też nie przepadałam za sukienkami, jednak dzisiaj uwielbiam, a te buty do sukienki sprawdzą się idealnie, jeszcze nie wiem jaką sukienkę ubiorę na wigilię, ale możliwe, że będzie to ta ze zdjęcia, bądź podobna tylko w kolorze musztardowym, jeśli chodzi o buty, zamówiłam je na VINTED, tak dokładnie, ale oczywiście nowe, jeśli chodzi o buty, bałabym się kupić używane, buty wyrwała na super promocji, bo regularna cena to 170zł a ja zapłaciłam 120, więc 50zł w kieszeni, myślę, że super zysk, pasują idealnie, bardzo mi się podobają a to najważniejsze, dodatkowo są one na obcasiku.



Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram