BLOGMAS #11 Prezenty Dla Zwierzaków

 



BLOGMAS #2021


Hej, hej. Jutro będzie prezentownik więc dzisiaj chciałam Wam pokazać moje dwie zdobycze i prezenciki dla zwierząt, smakołyki i dobre jedzenie mają codziennie, więc poszłam w wyposażenie, dla kici zamówiłam miseczki, bo Randi ma piękne nowe ceramiczne, a dla Randiego nowe posłanko, jak święta to dla każdego, ja jeszcze dzieci nie mam więc obdarowuję moje zwierzaki, przyznać się kto też tak ma.

Dzisiejszy dzień leci w miarę szybko, ale to jak każdy w weekend, dzisiaj spędziliśmy dzień na dłuuugim spacerze, posiedzieliśmy chwilę u mamy Michała, a zaraz obiad i wieczór z filmami świątecznymi, atmosfera sprzyja, więc myślę, że to będzie dobry dzień. 

A jeśli chodzi o rzeczy to zakupiłam je na allegro.












Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram