HEJ, HEJ





HEJ! Tak, to ja we wÅ‚asnej osobie, sama nie wiem co tu robiÄ™, ale jestem! Czy na dÅ‚ugo? Na pewno na tyle ile mi czas pozwoli, ten rok jest dla mnie niesamowicie ciężki bardzo dużo siÄ™ zmienia, dzieje.. Niesamowicie bardzo chciaÅ‚abym wrócić na staÅ‚e, ale ogrom obowiÄ…zków mnie momentami przerasta, jednak wiem jak bardzo lubicie BLOGMASY i w dużej mierze dlatego tu jestem, powiem Wam, że nawet cieszÄ™ siÄ™, że mogÄ™ tu być.. 
Pewnie wiele z Was zastanawia siÄ™ o czym bÄ™dÄ… blogmasy, myÅ›lÄ™, że o wszystkim, trochÄ™ tematyki, a trochÄ™ tego co siÄ™ aktualnie u mnie dziejÄ™, zostaÅ‚y mi dwa dni na przygotowanie wszystkiego, mam nadziejÄ™, że mi siÄ™ uda, musi siÄ™ udać, czy jestem gotowa na miesiÄ…c postów? MyÅ›lÄ™, że po tak dÅ‚ugiej przerwie kompletnie nie jestem gotowa, ale wszystko da siÄ™ robić. 
Blogmas chciaÅ‚abym, aby byÅ‚ codziennie do ostatniego dnia miesiÄ…ca, ale tego nie jestem w stanie obiecać na pewno bÄ™dÄ… do 24, a co dalej, wszystko siÄ™ okaże. 
No to co, zaczynamy już w Å›rodÄ™ pierwszy blogmas, a może już jutro pojawi siÄ™ coÅ› dodatkowego, życzÄ™ Wam miÅ‚ego dnia. 



 

Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram