BLOGMAS #7 Ubieram Choinke

 



BLOGMAS #7


Hej, hej! Mam i ja, wczoraj nie miałam czasu, ale dzisiaj postanowiłam, że muuszę ubrać moją choinkę i zobaczyć jak ona wygląda, bo była ciągle w kartonie. 

Jest piękna, ale jak za tą cenę mogłaby być gęstsza, w tym roku postawiłam na srebrno czerwone dekoracje na choince, plus białe rękodzieła, które są na prawdę cudne. Wybrałam małe i zgrabne bombki, bo myślę, że bardziej pasują niż duże kule, wygląda to tak minimalistycznie, jeśli chodzi o kota, póki co jest spokój, mam nadzieję, że nie będzie się po niej wspinał.

Kokardki mam z pepco tak jak i czubek, a bobki nie mam pojęcia, bo są z zeszłego roku, a choinka z allegro, lampki z tamtego roku, są one ledowe z mrówki, miałam je w tamtym roku na schodach. 

Czy jestem zadowolona z mojej choinki? Myślę, że tak, chociaż wiem, że za rok kupię inną, bardzo bym chciała zwykłą piękną żywą choinkę, ale niestety nie mogę sobie na to pozwolić przy mojej kici. 













Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram