BLOGMAS #2 Świąteczne Krasnale




BLOGMAS 2021


Hejka, hej! Wczorajszy blogmas wyszedł nieco szybciej, a dokładnie o 14:30, ale to jednorazowa sytuacja, chciałam zacząć go ja najszybciej, od dzisiaj wracamy do tego co ustaliliśmy i blogmas będzie dokładnie o 18, myślę, że to dogodna godzina. 

Kto uwierzy, że dzisiaj drugi dzień blogmasu?


Do mnie to jeszcze nie dociera czas leci jak szalony, a ja zabieram się za ozdabianie mieszkania, myślę, że to najwyższa pora, uwielbiam czuć ten klimat, za moim oknem na ratuszu też się dzisiaj dzieję, stawiają choinkę, myślę, że na dniach będą też ozdoby, które na pewno Wam tutaj pokaże. Moja choinka stanie na dniach, dzisiaj wyjęłam moje świąteczne małe krasnalki, które Wam oczywiście również pokaże, kosztowały grosze, może z 20zł na allegro.. 


Moja choinka jest już kupiona i wyczekuje na balkonie, w tym roku zdecydowałam się na choinkę na pniu, myślę, że duży wpływ na to ma mój mały szkodnik czyli kotek, ma ona 180cm, ale szczerze powiem, że nie mam pojęcia jak będzie wyglądała na żywo, więc już się nie mogę doczekać, w tym roku chce, aby moja choinka była ubrana minimalistycznie, zobaczymy w praktyce jak mi to wyjdzie. 

___________________________________


Wczoraj miałam dużo pytań o to co kupuje na święta dla Michała i jak spędzamy te święta..?


Jeśli chodzi o prezent, pojawi się post, w którym zdradzę pomysły na prezenty, możliwe, że już na dniach, jeśli chodzi o mikołajki, my nie robimy sobie prezentów, nigdy nie robiliśmy, jesteśmy z tych co prezenty kupują sobie pod choinkę.

A jak w tym roku spędzamy święta? Szczerze, nie wiem.. Bardzo chcieliśmy jechać w góry, myślę, że na pewno pojedziemy, ale nie wiem czy w okresie świątecznym, nasze święta w tym roku są prawdopodobnie ostatnimi w dwójkę, bardzo chciałabym, aby przyszłe święta spędzić już w trójkę, ale jak to będzie to wszystko przed nami, jeśli nie góry to co? Prawdopodobnie pojedziemy do moich rodziców, a później do mamy Michała, ale jeszcze nad tym tak nie myślałam, na pewno prędzej czy później się z Wami tym podzielę. 

______________________________________


Na koniec chciałabym Wam pokazać moje małe krasnale, które powoli wprowadzają mnie w atmosferę świąteczną, a jutro prawdopodobnie pojawi się coś tematycznego, więc widzimy się już jutro o 18:00 

MIŁEGO DNIA WAM ŻYCZĘ! 













Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram