BLOGMAS #10 Mamy Śnieg

 





BLOGMAS #2021


Mamy 10 dzień blogmasa, coś niesamowitego, wczoraj zamówiłam już wszystkie prezenty, włącznie z tym dla siebie, ale wszystko Wam pokaże w przyszłym tygodniu, a w weekend pojawi się prezentownik.

Zasypało nas, mamy tyle śniegu, że jestem niesamowicie szczęśliwa, uwielbiam śnieg i zimę, w styczniu bardzo byśmy chcieli wybrać się w góry, mam nadzieję, że Michałowi uda się załatwić wolne i trochę odpoczniemy, a jeśli nie to może między świętami a sylwestrem. 

Na dole pokażę Wam trochę naszej zimy, bo wygląda niesamowicie, a mój Randi jest zachwycony, dzisiaj ma fryzjera, więc jutrzejszy poranny spacerek czeka go w kurteczce, mega się cieszę z tej zimy za oknem, w domu choinka, mandarynki, pierniki, a za oknem śnieg, muszę szczerze przyznać, że zaczynam czuć te święta, dzisiaj chce jeszcze ogarnąć trochę mieszkanie, wraca Michał więc chcemy spędzić ten czas razem mam nadzieję, że na świeżym powietrzu i śniegu. A ja Wam życzę cudownego dnia. 





Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram