BLOGMAS #1 Wieniec Adwentowy

 




BLOLGMAS 2021


Hej, hej .. No to zaczynamy, blogmas 2021


Każdy blogmas, będzie pojawiał się o godzinie 18, w tamtym roku był szybciej, ale tak na prawdę nie mogłam wam nic opisać z danego dnia, bo w tym roku każdy post będzie pisany w dniu dodania.

Myślę, że to duże wyzwanie, nie planuję robić nic na zapas, jedynie napisałam sobie taki mały harmonogram czym bym chciała się z Wami dzielić, nie wierzę, że mamy już GRUDZIEŃ, myślę, że prezenty będę robiła tak od 13 Grudnia, mam już coś na oku, ale to będę się z Wami dzieliła na  bieżąco i obiecuję, że w tym roku wszystko będzie o wiele porządniej wykonane. Wiem, że ciekawi Was co komu kupuję itp jest to dla Was duża inspiracja, w tym roku mam już plany na prezenty, ale uważam, że robienie prezentów jest niesamowicie ciężkie.. 

 __________________________________________________________


U mnie już stoi wieniec adwentowy na stole, z pięknymi 4 świeczkami, jest on na prawdę piękny, szkoda, że zdjęcie tego tak nie oddaje, jedna świeczka jest już spalona, zdjęcie zrobione było od razu po zakupie wieńca, kolejny cel to wieniec na drzwi myślę, że zajmę się tym na dniach, aby również się z Wami podzielić, chce w tym roku zrobić go sama, nie mam pojęcia jak wyjdzie, ale mam nadzieję, że całkiem nieźle, jak będziecie chcieli oczywiście powiem Wam jak powstał. 

A teraz zapraszam Was do zobaczenia mojego wieńca i tym też z Wami się żegnam, jeden dzień za nami,  myślę, że ten miesiąc zleci nam niesamowicie szybko, MIŁEGO DNIA KOCHANI. 







Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram