WRACAM ZE ZDWOJONĄ SIŁĄ



Wracam ze zdwojoną siłą 

Hejjj,
wiem trochę mnie tutaj nie było, ale obiecuję, że wracam i nie zawiodę..
Jak mogliście zauważyć nie było mnie tutaj od kąt się przeprowadziłam.. Potrzebowałam dużo czasu, aby poukładać sobie niektóre sprawy i po miesięcznych wakacjach wracam! 
Miał być BLOGMAJ jednak, wyszło jak wyszło się delikatnie spóźniłam, ale na pewno odrobimy sobie to w wakacje. Wiem, że wielu z Was czeka na zdjęcia mojego mieszkania, część mogliście zobaczyć już na INSTAGRAMIE, ale myślę, że pojawią się zdjęcia mieszkania, szczególnie metamorfoza kuchni, która niestety jeszcze nie jest skończona, ale myślę, że to kwestia czasu.. 

Wracam, a co za tym idzie? Chcę, aby posty pojawiały się rzadziej, ale z mega porządną jakością, już nie zboczycie u mnie dwóch postów z jeden sesji, chce, aby przesłania, umieszczone do Was były z większą precyzją. 

Więc pewnie zadajecie sobie pytanie co ile będą posty, myślę, że max do dwóch razy w tygodniu, ale za to na Instagramie jestem cały czas, miałam zrezygnować z bloga całkiem i przenieść się do Instagrama, bo na prawdę mam niesamowicie mało czasu, ale może uda mi się umieścić chcociaż jeden post na tydzień, w jaki to będzie dzień? NIE MAM POJĘCIA

Wiem, ze na pewno pojawi się post z mieszkania, pojawi się post na temat moich włosów, bo ja tak samo jak i Wy zauważyłam, że zaczęły błyskawicznie rosnąć, może będą jakie HAULE ZAKUPOWE, bo paczki u mnie to są ostatnio codziennie. 

Mam nadzieję, że to, że polepszę sytuacje na blogu sprawi, że będziecie z jeszcze większą ochotą wchodzić i czytać to co mam Wam do przekazania, a na zdjęciu na dole, możecie zobaczyć jak urosły moje włosy, myślę, że jest kosmiczna równica, bo od paru lat nie udało mi się zapuścić ich tak długich.  


I teraz myślę, że ważna kwestia kiedy pojawi się kolejny post? Możliwe, że jeszcze w tym tygodniu, wiem, że bardzo chcecie Q&A, które na pewno się pojawi, ale dajcie mi trochę czasu, muszę wszystko zebrać do kupy i myśl, że tym razem uda mi się tutaj stworzyć coś super!! 

A ja życzę Wam cudownego dnia!! Pogoda dzisiaj u mnie nie rozpieszcza, ale dwa ostatnie dni były cudowne. 


 

Szereemeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram